Social Icons

HIGHLIGHT!!! Sijil2 pengesahan halal diiktiraf oleh Jakim & USA & pengeluar gelatin yg di sahkan halal INFANCA

Kesan pembedahan pudar dengan Shaklee Collagen Powder


Salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda. 

Saya bawakan testimoni kesan pembedahan pudar dengan Shaklee Collagen  Powder. 
Di sebabkan tiada pengalaman pembedahan jadi saya gunakan testimoni rakan2 yang mengamalkannya. 




Manfaat Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Apa khabar hari ini? Saya nak kongsi tentang khasiat Shaklee Collagen Powder selain dari tertumpu kepada manfaat untuk kulit. Harga cantik mesti kita mau kesan terbaik dan menyeluruh... betul tak? jadi khasiatnya bukan banyak berpihak kepada kaum wanita sahaja tetapi boleh juga di nikmati oleh kaum adam.

saya dapat panggilan dari pelanggan lelaki semalam tentang minatnya terhadap khasiat Shaklee Collagen Powder. bila kita sebut tentang collagen tentu kita terbayang wanita yang gebu montok cantik molek bergetah... tak lain tak bukan collagen ini sinonim sangat dengan keperluan wanita yang nak kelihatan cantik dan sempurna. tetapi sebenarnya collagen juga sangat bermanfaat untuk kesihatan lelaki. jadi kaum adam janganlah rasa tertinggal dan tak diperdulikan ya. masih boleh dapat manfaat dari Shaklee Collagen Powder.

hari ini saya senaraikan manfaat lain yang anda boleh dapat dari Shaklee collagen Powder yang saya perolehi dari pembacaan.

1. Kolagen yang cukup dalam tubuh seseorang memberi manfaat untuk kekuatan tulang, kuku, rambut dan kulit kerana kolagen adalah protein yang merupakan keperluan penting untuk kesihatan yang baik. kulit, rambut dan kuku sangat bergantung kepada kolagen untuk terus memanjang dan berkembang.

2. kehilangan kolagen akan menyebabkan berlaku masalah osteoartritis atau osteoporosis. ini bermakna kolagen amat perlu untuk ketumpatan tulang yang baik. oleh itu gabungan terbaik untuk kesihatan tulang ialah dengan kalsium. hasil dari kombinasi ini boleh meningkatkan kekuatan tulang dan memberikan fleksibiliti yang lebih baik pada tulang rawan. dikatakan kolagen juga sangat diperlukan untuk mengatasi masalah slip disc dan masalah sakit lutut.

3. tahukah anda kolagen memainkan peranan penting untuk saluran darah yang sihat? kolagen mengekalkan kadar fleksibiliti atau kelenturan salur darah dan ini menjadikan salur darah kuat dan berdaya tahan. salur darah yang sihat mengelakkan anda mengalami masalah tekanan darah seterusnya menjauhkan anda dari penyakit jantung.

4. pernahkah anda terfikir mengapa gigi kekal boleh tertanggal? ya memang benar gigi tertanggal pada usia mencecah 50an tapi bagaimana jika usia masih lagi belum 30an? kolagen terdiri dari gentian dalam tisu yang berhubung membentuk gusi yang sihat dan memegang butiran gigi anda dengan kuat. disebabkan kolagen menyusut seiring dengan pertambahan usia, anda bakal mengalami keadaan rongak, bongkok, kulit berkedut, penglihatan yang kabur dan menghidapi masalah sakit jantung akibat kekurangan kolagen.

5. kolagen juga sangat membantu dalam mempercepatkan proses pemulihan luka. molekul kolagen membentuk ikatan tisu baru dan membolehkan kulit baru terhasil dan luka bercantum semula. kolagen juga membantu luka untuk kekal lembab dan menyembuhkan tanpa membenarkan jangkitan berlaku pada luka tersebut.

ok tidak syak lagi Shaklee Collagen Powder memberi manfaat untuk semua. yang penting Shaklee Collagen Powder juga disahkan halal. jadi gunakan tanpa was-was.


Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

Kesan yang cepat dengan Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

kalau sebelum ni saya dah share tentang 7 bahan terpilih  dalam Shaklee Collagen Powder, hari ini saya share tentang tempoh keberkesanan penggunaannya. harapan pertama pengguna mesti nak tengok  kesan yang cepat dengan Shaklee Collagen Powder, betul tak? normal laa tu.. saya sendiri pun nak kesan yang cepat. aha... nih fakta yang Shaklee sediakan ya.

Keistimewaan pertama Shaklee Collagen Powder ini adalah ia mengandungi 4 000mg propretari RSS (Red Snapper Scale) Collagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak dari sisik ikan merah laut dalam. Kolagen yang dihasilkan sangat ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton memudahkan serapan dalam badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Ilustrasi penyerapan Shaklee Collagen Powder

 Saya kini cuba konsisten mengamalkan Shaklee Collagen Powder, samada larutkan dalam air kosong atau pun terus tuang atas lidah dan kemam. kehalusan molekul SCP ni x perlu nak dikacau dengan sudu. gelek2 atau goyang2kan gelas je pun dia dah sebati dengan air. mudah sangat nak larut jadi tentu mudah larut dalam darah juga. sebelum ni saya makan lompat2 sukar juga nak nampak hasilnya. kalau ditanya apa kesannya, selepas sekotak saya dapati kulit cerah sekata, pori2 bersaiz kecil sedikit dari sebelumnya. kalau dijentik manja pipi ni bergetar macam jeli... haa... jangan tak percaya. SCP ni saya buat masker sekali. samada sebelum tidur atau bangun pagi. mungkin sebab tu juga menyumbang kepada pengecilan pori2. itu yang saya amalkan... tapi Shaklee ada membuat kajian tentang tempoh keberkesanan pengambilan Shaklee Collagen Powder. jom tengok jadual di bawah ni.


aha... kajian yang dibuat adalah selepas 8 minggu. maknanya perlukan 2 bulan untuk mendapatkan hasil seperti dalam carta. sekotak Shaklee Collagen Powder mengandungi 15 sachet dan sebulan memerlukan dua kotak SCP. memandangkan sekarang sedang promosi beli 6  SCP percuma 1, inilah peluang terbaik anda untuk mendapatkannya pada harga rendah. ada lagi... pembelian satu set SCP melayakkan anda mendapatkan keahlian Shaklee secara percuma. owhh... ada lagi... anda juga berpeluang mendapat bonus tunai sebanyak RM1XX. ada lagi dan lagi... harga sekotak SCP menjadi lebih murah selepas ditolak dengan bonus yang anda perolehi... jimat berganda ni. Ruginya kalau x beli.

dapatkannya hanya di maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda. hadiah percuma untuk bakal pelanggan bertuah.



Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

7 bahan terpilih dalam Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

dalam entry yang lalu saya kongsikan tentang keistimewaan Shaklee Collagen Powder. kali ini saya share 7 bahan terpilih dalam Shaklee Collagen Powder menjadikannya istimewa.


merupakan ikan merah laut dalam yang mana berupaya berenang sedalam 5000m dari aras laut. ciri2 sisik ikan merah yang tahan tekanan tinggi dan mengalami pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan laut yang lain telah menjadi pilihan untuk dijadikan sumber premium kolagen dengan kadar penyerapan yang tinggi. 

2. Ekstrak kerang-kerangan .
Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata utk melegakan ketidakselesaan mata.

3. Elastin dari kolagen ikan.
mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun semula apabila dicubit. kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal. 

sejenis bakteria baik yang membantu mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semula sistem usus yang sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen. 

mengandungi asik Oleik iaitu sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul dan merupakan bahan antioksida semulajadi yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas.

6. Ekstrak pfaffia.
digelar sebagai ginseng Brazil yang bila digabungkan dengan ekstrak biji Camellia japonica dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik. dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan membuatkan kulit lembut, lembap dan rata. 

7. Vitamin B dan Vitamin C
- vitamin B terlibat dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel. 
- vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen dan melawan radikal bebas yang merosakkan kulit. 

okeh dah tau fungsi 7 bahan terpilih dalam Shaklee Collagen Powder. kalau mudah diserap, berapa lama pula nak dapat lihat hasilnya? aha... saya sambung dalam entry akan datang ya. 




Fauziah Hamzah (Cik Pau) | Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

Keistimewaan Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Pernahkah anda dengar tentang Shaklee Collagen Powder? jika anda pernah mendengar tentangnya, tahukah anda apa keistimewaannya? hari ini saya kongsikan betapa istimewanya SCP yang anda perlu tahu.

Tidak lama dulu, heboh tentang penggunaan rumpai laut sebagai sumber kolagen. seingat saya ada gred dan warnanya. harga mengikut kelas gred pula. saya pernah mencuba tapi kembang tekak nak telan. hanya bertahan untuk beberapa hari dan kemudiannya ke tong sampah tempat akhirnya. sejauh mana pentingnya kolagen untuk tubuh kita?

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat dalam badan manusia. Ia menyumbang kepada 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

Kehilangan kolagen meningkat seiring dengan peningkatan usia. kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan dengan pengambilan makanan tambahan. kulit akan kembali segar dan sihat, mengurangkan garis-garis halus dan kedutan serta menguatkan dan menyuburkan rambut.

Apakah ciri2 kolagen yang baik dan berkesan untuk tubuh?
berikut ialah keistimewaan Shaklee collagen powder yang menjadi pilihan ramai:

1. mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak dari sisik ikan merah. SCP bermolekul sangat ringan kira-kira 1000 Dalton, merupakan ciri istimewa yang mudah diserap oleh tubuh.

2. mengandungi 7 bahan utama yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

3. oleh kerana SCP bermolekul sangat ringan, ia mudah larut dalam minuman kegemaran anda. setiap hidangan dipek dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana jua.





Nah... terbongkar sudah rahsia keistimewaan Shaklee Collagen Powder. Di entry lain saya akan kongsikan tentang keistimewaan 7 bahan terpilih yang digabungkan bersama. Jangan lupa singgah lagi ya. daa...



Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

Jadual minum air 3L seharian

Salam dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Kalau semalam saya dah kongsikan tentang kesan buruk pengambilan air 3L sehari, hari ini saya kongsikan jadual minum air 3L sehari. 


Saya dah mulakan cabaran 30 hari minum air 3L setiap hari. Ini jadual minum saya. Cuba kira cukup tak 3L? 

Cukup? Tak cukup? Sebenarnya saya bagi ruang untuk minum air lain juga seperti sarapan pagi minum air teh. Kalau makan di luar saya order air buah. Jadi jadual ini hanya untuk minum air kosong sahaja. Saya x pernah minum sebanyak ini sehari sebenarnya. Haha... Tapi sebab ada cabaran 30 hari tu kan kenalah buat. 

Boleh buat jadual yg lebih ringkas contohnya setiap sebelum dan selepas solat minum 250ml. So kurang sikit kekerapan nak meneguk tu kan. Bg saya memadai dengan 210ml ni sebab saya guna water filter coway. Sekali tekan sukatannya 210ml. Jadi ini membantu saya buat jadual dan kira amaun air yang saya dah minum. 

Okeh. Selamat menghidrasi tubuh ya. 

Kesan buruk minum 3L air


Salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Apa sudah jadi? entry sebelum ni tentang kepentingan pengambilan air yang cukup tapi entry terbaru ada kesan buruk minum 3L air pulak. mana satu ni cik pau? aha.... jangan terkejut. propa saja... paling tidak pun kesan buruknya ialah kerap kencing. sebenarnya bagus kerap kencing utk detox, tapi kalau terlalu kerap disaat kita ada urusan terutama dalam perjalanan bermusafir, dalam meeting untuk tempoh yang agak lama dll tentu akan menyukarkan keadaan. tahan-tahan kencing nanti batu karang pula... haha... saya percaya kerap kencing tu hanya untuk permulaan sahaja. selepas badan dah detox, aturan kencing akan kembali normal.

kalau anda nak tau inilah kesan dari minum air 3L sehari.


boleh klik pada imej untuk pengalaman Mrs. Sarah Smith. saya ringkaskan di sini kesan selama 4 minggu beliau mengamalkan pengambilan air sebanyak 3L sehari.

minggu pertama :  berat 120lbs, pinggang 28 inch
minggu kedua : berat 119lbs, pinggang 28 inch
minggu ketiga : berat 118lbs, pinggang 27.5inch
minggu keempat : berat 117lbs, pinggang 27 inch

di akhir percubaan beliau meminum 3 liter sehari katanya,

"I look like a different woman. The dark shadows around my eyes have all but disappeared and the blotches have gone...I'm feeling leaner and fitter too, which is amazing, since the only thing I've changed is the amount of water I drink."


saya rasa teruja dengan perubahan yang beliau alami. nampak beliau lebih muda, segar dan bermaya. oleh kerana saya pun jenis culas minum air yang cukup, apa kata kita lakukan cabaran 30 hari minum 3L air. amacam ok tak? lepas tu kita tengok pula hasil selepas empat minggu ya. gudlak!



Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

Kepentingan pengambilan air yang cukup



salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

apa khabar? kali ini saya nak kongsi tentang kepentingan pengambilan air yang cukup untuk manfaat tubuh anda. 70% daripada keseluruhan tubuh kita terdiri daripada bendalir. adalah penting bagi kita untuk sentiasa mengekalkan peratusan tersebut supaya sistem tubuh tidak terganggu. Apakah kepentingan pengambilan air yang cukup?


1. Meningkatkan tenaga & mengurangkan keletihan - bendalir yang cukup di dalam otak membantu anda berfikir, fokus dan menumpukan perhatian yang lebih baik dan lebih peka. Sebagai bonus tambahan, tahap tenaga anda juga dirangsang!

2. Menggalakkan penurunan berat badan - pengambilan air yang cukup akan mengurangkan pengambilan makan. kerap meminum air juga mengurangkan rasa lapar, meningkatkan kadar metabolisme anda dan mempunyai sifar kalori.

3. Menyingkirkan toksin - Menyingkirkan sisa melalui peluh dan kencing yang mengurangkan risiko batu karang dan jangkitan saluran kencing.

4 Memperbaiki tekstur kulit - Melembapkan dan menyegarkan kulit, lembut, berseri serta licin. Meminum air yang cukup mampu menghilangkan kedutan dan merupakan rawatan anti-penuaan yang paling asas serta murah.

Apabila anda dehidrasi, garisan-garisan halus dan juga kedutan akan menjadi lebih ketara. Dengan kerap meminum air, kulit akan dihidrasikan, menjadikan muka anda nampak lebih muda dan cantik.
Ia juga dapat membersihkan kotoran dan melancarkan peredaran darah dan menjadikan kulit anda lebih bersinar dan bersih.

5. Mengekalkan kekerapan pembuangan - Membantu penghadaman kerana air adalah penting untuk mencerna makanan dan mencegah sembelit.

6 Meningkatkan kecekapan sistem imun - pengambilan air yang mencukupi juga membantu memerangi selesema, kanser dan penyakit lain seperti serangan jantung.

7 Mengubati sakit kepala - Membantu melegakan dan mencegah sakit kepala yang biasanya disebabkan oleh dehidrasi cth: migrain. ikatan molekul air ialah H2O. maka lebih banyak oksigen dibekalkan ke otak akan melegakan sakit kepala.

8 Mencegah kekejangan - penghidratan yang betul membantu sendi2 memperolehi pelincir yang cukup dan otot menjadi lebih elastik. ini mengurangkan masalah kesakitan pada sendi dan otot.

9. Meletakkan anda dalam mood yang baik - Apabila badan berfungsi yang terbaik, anda akan berasa hebat dan gembira.

10. Paling penting, bendalir yang cukup membenarkan nutrisi dari makanan tambahan yang anda makan, sampai ke seluruh bahagian tubuh. Barulah pengambilan makanan tambahan boleh menampakkan kesannya.

Lepas ni boleh rancang dan disiplin minum air untuk memenuhi keperluan tubuh.
semoga perkongsian ini bermanfaat buat anda.


Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

Membeli sambil menderma

Salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

hari ini saya nak war-warkan peluang untuk membeli sambil menderma. semoga usaha murni ini dapat membantu lebih ramai kanak-kanak yang kurang bernasib baik.


Dapatkannya hari ini hanya di maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda. 




Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

Master Celebration - Nana Macarona

Salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda. 

Alhamdulillah Allah mengizinkan saya menghadiri majlis gilang gemilang Master celebration yang meraikan Master Farhana dan Firdaus. 
Seorang yang masih muda tapi berupaya  mencapai status bebas kewangan pada usia 25 tahun. Rahsianya fokus jalan sendiri dan komited pada tanggungjawab utk membantu mereka yang memerlukan. Selain dari sentiasa berfikir positif, beliau juga mencabar diri untuk terus mendaki ke peringkat yang tertinggi seperti sekarang ini. 

Bila ditanya bagaimana beliau berjaya mencapai impiannya mengecap kekayaan dan bebas kewangan, beliau sebenarnya pernah mengalami kesempitan hidup dan dari situlah mulanya beliau bertungkus lumus untuk keluar dari kesempitan tersebut malah kini dapat memberikan kemewahan terhadap kedua ibu bapa dan keluarga yang telah banyak membantunya suatu ketika dulu. 

Beliau juga mengajak semua menjadi kaya dan berjaya supaya lebih ramai yg dapat dibantu selain dari memenuhi kehendak sendiri. Yang pasti kejayaan wanita muda ini menjadi telah menjadi inspirasi buat tetamu yang hadir. Beliau telah membuktikan kejayaan pasti tampil kepada mereka yang berusaha dan tiada istilah terlewat untuk memulakan bisnes Shaklee. Segalanya bergantung kepada usaha masing2 sejauh mana ikhlas dan rasa tanggungjawabnya terhadap downline yang dibimbing. 

Jika anda tanya berapa banyak pendapatan seorang Master Shaklee, saya tinggalkan anda dengan soalan matematik. Purata pendapatan tahunan seorang Master Shaklee ialah RM600K. Silalah gunakan kalkulator untuk mengira bilangan angka 0 di belakangnya. 

Ingin bermula sekarang? 
Jadilah sebahagian dari keluarga Rakan Nutrisi. Bersama kita ke arah muslimah yang kaya dan berjaya. Insya-Allah. 



10 manfaat Mealshakes untuk kanak-kanak membesar

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda. 

hari ini seperti yang saya janjikan, entri tentang 10 manfaat mealshakes untuk kanak-kanak membesar. 



Indeks glisemik rendah bermaksud pelepasan gula dalam darah secara perlahan-lahan. kesan ini mengakibatkan anak anda lambat berasa lapar. 
































Ternyata mealshakes merupakan hidangan bernutrisi yang diperlukan oleh si manja anda. Berperisa French Vanilla, ianya lazat bernutrisi, ringkas dan mudah disediakan serta menjadi kegemaran seisi keluarga. dapatkan mealshakes anda beserta konsultasi percuma hanya di maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.




Cik Pau (846053)
Email : bibimie@gmail.com
Hp : 012.764.0760









Manfaat Mealshakes untuk si manja anda

Salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Apa khabar? Minggu cuti sekolah hampir tamat. Tentu anak2 seronok bercuti dan meluangkan masa bersama keluarga. Jadi hari ini saya nak kongsikan manfaat mealshakes untuk si manja anda. 

Kanak2 yang sedang membesar memerlukan nutrisi yang cukup supaya perkembangannya tidak terbantut. Khasiat pemakanan boleh didapati dari diet harian namun kita perlu mengambil kira faktor2 nutrisi yg termusnah ketika penyediaan dan faktor luaran seperti pencemaran dll. Mealshakes menyediakan kesemua nutrisi penting utk pertumbuhan anak2. 



Bersusun nutrisi yang terkandung dalam mealshakes. Keperluan nutrisi ini penting utk perkembangan optimum dr segi intelek, fizikal, mental, intelek, sosial dan emosi. Di entry yang lain saya akan  kupas 10 manfaat mealshakes untuk si manja anda. 

Jangan lupa singgah lagi ya.. 

Testimoni Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

okeh... hari ini masih berkobar2 nak share tentang collagen. maklum sajalah, teruja dengan kesan selepas pengambilan SCP jadi saya kongsikan testimoni Shaklee Collagen Powder.




saya betul2 terlupa nak ambil gambar sebelum dan selepas menggunakan Shaklee Collagen Powder. jadi kalau bergambar pun hanya ada gambar selepas. tapi tak mengapa masih belum terlambat untuk bergambar secara berkala... selepas 2 minggu penggunaan... selepas sebulan... selepas 2 bulan... aha... menarik juga tu.

Nak  cuba boleh rojer ya...

Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

Keistimewaan Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Alhamdulillah... sejak sebulan mengamalkan Shaklee Collagen Powder, dah nampak kesan yang ketara. baru kali ini makan dengan konsisten. Terdiri dari molekul yang sangat ringan dan mudah diserap, inilah keistimewaan Shaklee Collagen Powder mampu mengekalkan keremajaan kulit.

saya nak share tentang kandungan Shaklee collagen powder yang power nih. sebelum ini saya diperkenalkan dengan ibu collagen iaitu rumpai laut. mmg harganya murah tapi sebab tiada kajian saintifik takut jangkamasa panjang ada kesan sampingan. lagi pun saya yakin dengan Shaklee kerana prinsipnya selamat, berkesan dan semulajadi. Jom tengok apa istimewanya SCP nih.. utk paparan lebih jelas sila klik pada imej.



kalau nak ikutkan hasil kajian dalam masa 8 minggu, tapi rata2 pengguna bagi feedback dalam 5-10 hari. bukan nak overclaim tapi mmg boleh rasa kelainannya. yang paling best ada pengguna prihatin... celah ketiak, celah paha... dan segala celah bedah pun jadi cerah katanya... wahaha... kesian cik bedah kena tempias collagen. katanya lagi
...this is the cheapest collagen that i've ever had.




kalau anda perasan kat situ, ada tulis jisim molekul 1000 dalton yang menunjukkan sangat ringan menjadikan SCP sangat mudah diserap ke dalam badan. sebab tu saya suka tempek kat muka masa nak bancuh SCP nih... nak kena rajin buat juga disamping disiplin makan collagen. menu pagi saya tak lain tak bukan Shaklee Collagen Powder & Vivix.  Pengambilan ketika perut kosong akan memaksimakan lagi kadar serapannya.

Saya dah jatuh cinta dengan Shaklee Collagen Powder kerana kesannya kulit cerah sekata dan bukaan pori2 mengecil. Jom cuba... tiru macam saya...



Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Member ID : 846053
Mobile : 012.764.0760
Email : bibimie@gmail.com

Mulakan biz Shaklee dari A hingga Z

Selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Alhamdulillah berakhirnya kelas "Mulakan biz Shaklee dari A hingga Z".
Semoga segala perkongsian dan panduan dapat dimanfaatkan bersama.

Setiap kali kelas berlangsung, masih ada sesuatu yang perlu di baiki. saya sentiasa belajar dari kelas2 yang saya sendiri anjurkan. memahami apa jua keperluan dan kehendak peserta dan cuba improve di masa akan datang.

terima kasih buat Cik Nani dan Nurul Aula yang sudi menyumbang tenaga dan idea dalam kelas ini. kelas berikutnya masih belum ditetapkan tarikhnya.
Bersama2 menuju puncak Master Coordinator.


Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...