Social Icons

HIGHLIGHT!!! Sijil2 pengesahan halal diiktiraf oleh Jakim & USA & pengeluar gelatin yg di sahkan halal INFANCA

Keistimewaan Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

Alhamdulillah... sejak sebulan mengamalkan Shaklee Collagen Powder, dah nampak kesan yang ketara. baru kali ini makan dengan konsisten. Terdiri dari molekul yang sangat ringan dan mudah diserap, inilah keistimewaan Shaklee Collagen Powder mampu mengekalkan keremajaan kulit.

saya nak share tentang kandungan Shaklee collagen powder yang power nih. sebelum ini saya diperkenalkan dengan ibu collagen iaitu rumpai laut. mmg harganya murah tapi sebab tiada kajian saintifik takut jangkamasa panjang ada kesan sampingan. lagi pun saya yakin dengan Shaklee kerana prinsipnya selamat, berkesan dan semulajadi. Jom tengok apa istimewanya SCP nih.. utk paparan lebih jelas sila klik pada imej.



kalau nak ikutkan hasil kajian dalam masa 8 minggu, tapi rata2 pengguna bagi feedback dalam 5-10 hari. bukan nak overclaim tapi mmg boleh rasa kelainannya. yang paling best ada pengguna prihatin... celah ketiak, celah paha... dan segala celah bedah pun jadi cerah katanya... wahaha... kesian cik bedah kena tempias collagen. katanya lagi
...this is the cheapest collagen that i've ever had.




kalau anda perasan kat situ, ada tulis jisim molekul 1000 dalton yang menunjukkan sangat ringan menjadikan SCP sangat mudah diserap ke dalam badan. sebab tu saya suka tempek kat muka masa nak bancuh SCP nih... nak kena rajin buat juga disamping disiplin makan collagen. menu pagi saya tak lain tak bukan Shaklee Collagen Powder & Vivix.  Pengambilan ketika perut kosong akan memaksimakan lagi kadar serapannya.

Saya dah jatuh cinta dengan Shaklee Collagen Powder kerana kesannya kulit cerah sekata dan bukaan pori2 mengecil. Jom cuba... tiru macam saya...



Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Member ID : 846053
Mobile : 012.764.0760
Email : bibimie@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...