Social Icons

HIGHLIGHT!!! Sijil2 pengesahan halal diiktiraf oleh Jakim & USA & pengeluar gelatin yg di sahkan halal INFANCA

Kesan yang cepat dengan Shaklee Collagen Powder

salam sejahtera dan selamat datang ke maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda.

kalau sebelum ni saya dah share tentang 7 bahan terpilih  dalam Shaklee Collagen Powder, hari ini saya share tentang tempoh keberkesanan penggunaannya. harapan pertama pengguna mesti nak tengok  kesan yang cepat dengan Shaklee Collagen Powder, betul tak? normal laa tu.. saya sendiri pun nak kesan yang cepat. aha... nih fakta yang Shaklee sediakan ya.

Keistimewaan pertama Shaklee Collagen Powder ini adalah ia mengandungi 4 000mg propretari RSS (Red Snapper Scale) Collagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak dari sisik ikan merah laut dalam. Kolagen yang dihasilkan sangat ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton memudahkan serapan dalam badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Ilustrasi penyerapan Shaklee Collagen Powder

 Saya kini cuba konsisten mengamalkan Shaklee Collagen Powder, samada larutkan dalam air kosong atau pun terus tuang atas lidah dan kemam. kehalusan molekul SCP ni x perlu nak dikacau dengan sudu. gelek2 atau goyang2kan gelas je pun dia dah sebati dengan air. mudah sangat nak larut jadi tentu mudah larut dalam darah juga. sebelum ni saya makan lompat2 sukar juga nak nampak hasilnya. kalau ditanya apa kesannya, selepas sekotak saya dapati kulit cerah sekata, pori2 bersaiz kecil sedikit dari sebelumnya. kalau dijentik manja pipi ni bergetar macam jeli... haa... jangan tak percaya. SCP ni saya buat masker sekali. samada sebelum tidur atau bangun pagi. mungkin sebab tu juga menyumbang kepada pengecilan pori2. itu yang saya amalkan... tapi Shaklee ada membuat kajian tentang tempoh keberkesanan pengambilan Shaklee Collagen Powder. jom tengok jadual di bawah ni.


aha... kajian yang dibuat adalah selepas 8 minggu. maknanya perlukan 2 bulan untuk mendapatkan hasil seperti dalam carta. sekotak Shaklee Collagen Powder mengandungi 15 sachet dan sebulan memerlukan dua kotak SCP. memandangkan sekarang sedang promosi beli 6  SCP percuma 1, inilah peluang terbaik anda untuk mendapatkannya pada harga rendah. ada lagi... pembelian satu set SCP melayakkan anda mendapatkan keahlian Shaklee secara percuma. owhh... ada lagi... anda juga berpeluang mendapat bonus tunai sebanyak RM1XX. ada lagi dan lagi... harga sekotak SCP menjadi lebih murah selepas ditolak dengan bonus yang anda perolehi... jimat berganda ni. Ruginya kalau x beli.

dapatkannya hanya di maipilihdotcom ~ rakan nutrisi anda. hadiah percuma untuk bakal pelanggan bertuah.



Fauziah Hamzah (Cik Pau)
Shaklee ID : 846053 | Mobile : 012.764.0760 | Email : bibimie@gmail.com

2 comments:

OZIE MAHSA said...

Salam ukhuwah... T.kasih sbb lawat LAMAN SUTERA.....saya pun ahli shaklee gak....hiii

fauziah helmy said...

salam... sama2 laa kita ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...